Mother's day... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, May 12, 2008

Mother's day...

selamat hari ibu semua ibu2 di dunia!terlewat sehari wish..kat umah tak sempat online..
aku just tepon ucap kat mak di kg..hadiahnya akan di beri masa blik kg nnt...dh lama beli pon sempena besday mak dan hari ibu

aku pon ibu jugak kan hihihi..aku wat permintaan istimewa..hari sabtu ..pra hari ibu dan hari ahad aku tak nk wat keje hhehehe..seme hubby kena wat..aci gitu..aci la kan..spesel day kan

pagi ahad tu hubby dan aiman kluar beli bekfes..
aku kemas2 umah sket2 jer la..tak smpai ati lak tak wat keje lgsg
derang balik je dr kedai...
aku dpt kad ni..sgt comei ok peristiwa bersejarah ni..sbb aiman yg datang kasi..
wah sgt best!

bunga2 bungaan lagi kad...




hubby kata..aiman nyg tunjuk kad ni masa dia suruh pilih...
ok la tu aiman..not bad jugak taste aiman hihihih
tima kaseh bapak sbb bwk aiman gi beli kad utk mama :)

2 comments:

cendawanintim said...

Selamat Hari Ibu...

Dah pandai Aiman pilih2 kad nih..

KV said...

lawanya kad. Sejuk mata memandang.;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin