aku tersenyum tika ini.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, May 26, 2008

aku tersenyum tika ini..

smpai skrg aku dok sengih kalo tingat kat aiman ni..
hihihi lawak la aiman wehhhhh..
aiman suka selongkar beg aku cari gula2 ,coklat atau asam...
aku ni kalo dia pegang je beg aku mula la aku jadi murai...hihhihi sbb beg baru kan hihi


hari sabtu baru ni..aku kat dapur memasak..hihi bukan sng dapur ku nk berasap..
aiman pon dtg la menyibukkan diri....kejap jer ..pahtu dia tak der..
aku igt dia dok tgk tv..diam jerrrr...pahtu aku pon panggey la dari dapur..
"aimannnnn..ooo aimannnn"
tak menyahut pon..kalo tak.. dia mesti nyahut jugak apa2..

pehtu aku tak leh bior lama2..mesti ada benda yg dia process kalo senyap2 ni
aku pon jln la slow2 nk ngendap dia wat apa..
rupanya dia kat bilik aku dalam cubaan nk bukak zip henbeg ...

pahtu terus aku ckp.."oooooooooo aiman..ni keje aiman ek"
pahtu yg kelakarnya..dia leh lak kalut2 nk letak balik beg aku kat atas rak..konon2 cam aku tak npk lah dia wat apa..cam org wat salah yg kelam kabut nk cover...pas letak tu leh lak tepuk tangan..konon2 pandai lak tu simpan beg mama....

hahaha lawak la aiman...mama nk tergelak tau..tau lak takut ngn mama ekkkkkk


ni budak bertuah ni..berangan bwk keta ..dulu berdiri jer ..skrg ni mmg
duduk cam nk drive lah...cuma kaki jer tak sampai nk tekan minyak

makin besar makin byk akai..mama pon dah nk jadi cam mulut murai skrg ni huhuhuhuh

3 comments:

buzzybug said...

alahaiiii~ comelnya~ dah pandai dah abang aiman sorang ini~ comelnya~

Faina Arisya said...

budak2 selalu camtu.. suka mencari dalam beg mama dia.. mcm Amiera gaks.. dia cari lipstik.. adoiii.. kecik2 dah pandai nak melaram..

kirana said...

niza,
dah nk jadi abang..pandai segala2nya..kena sabarkan diri je ni

kak faina,
ikut jejak mak dia la..nk melaram tu

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin