jalan2 cari makan.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, May 12, 2008

jalan2 cari makan..

aku penggemar sup tulang...mmg feveret habis ok..seme tempat sup tulang aku nk merasa
so sabtu baru ni..nak test tempat ni pulak..kedai ni kat medan selera penghulu cantik..sebelah alson klana resort..sapa org nogori tau kot tmpt ni...
dulu aku dok round2 cari makan sup tulang yg best..kat ampangan ada jmpa satu kedai..sedap!
ni kwn aku bgtau kat sini pon ada..so terus cari..
cam org ngidam lak aku la ni..mcm2 teringin..




aku oder bihun sup tulang...best!rm5..sup dia mcm sup kat kedah hihihii
ni aku gi makan utk bekfes...malam2 tak bukak kot kedai ni


ni plak lunch aku utk hari ni..tenghari tadi aku tingin nk mkn steamboat johnys..
lama tak makan..tapi kwn aku malas nk pegi..jauh nk ke alamanda nun..
so ke sini ajer la..ini kedai namanya PESONA CAFE..bandar kinrara5 ..kedai ni sgt selesa..cantik jugak decor..privasi tak ramai org...kitorg jer yg mkn tadi..
makanan jugak sedap..aku oder pesona fried rice..ngn air calamansi..
sejak 2 3 hari ni ..asik suka masam2 ajer...huhuhu


pesona fried rice RM8 ..hari2 makan kopak la weh..skali skala ok ler


sedap tau air ni...slllurrrrrpppppp ..rm2.50

nnt aku nk update entry cendol pulak...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin