serabutnyaaaaa | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Friday, May 30, 2008

serabutnyaaaaa

aku serabut skrg ni..
sebab utama : rumah aku sgt serabut!!
tensen aku jadinya...
baju bergunung tak berlipat...huhu..
tak sempat nk manage rasenya..mlm2 aku tidokan aiman...ngn aku skali tertido
cmner aku nk kemas umah ni...
time aiman jaga mmg tak leh lipat baju...nnt dia tolong skali..
uwaaaaaaa...aku fail la organize umah aku ..Tensen!
harapan aku ...takder org dtg umah aku waktu2 ni hihihhii.

tak sabar nk dok umah sendiri...nk organize betul2...umah skrg ni..ada 3 bilik..
1 bilik jadi stor..1 bilik jadi tmpat letak baju dan lain2...1 bilik tido
tapi bila aku tgk bilik2 ni semak..aku pening kepala...waduh

7 comments:

NaZa said...

umah aku pun sepah gak. org dtg, mmg xde tpt nak tido. huhuhhu.. malu2..

Anonymous said...

wah camni aku amik upah lipatkn baju la..10 helai rm1 buleh heheheh

nasazfrog... said...

mmg nak kena standby dari sekarang kan,,,, rm jer la yang pentingnye...:)

Wan Amira said...

kita serupa.. hhehe. kite yang duduk rumah hsendiri pun tak hingat macam mane last sekali rumah crystal clear clean withut dust toys... hehee.. mimpi la

KV said...

kalu ana tgk rumah akak lg tension tau! Rumah dh tinggal separuh. tatau mana nak letak brg. Kain baju semua berserabut tatau mana nak taruk. Mmg kapal pecah sungguh!
Mmg 2-3 bulan ni takmo terima tetamu sbb takdak tempat tetamu nak lepak.
Owh...lambatnya siap rumah baru!!!

cendawanintim said...

cari wiken helper la dear, kan tengah peknen, kenen2 ler somi..hiks..

awak dah nampak rupa umah tuh, saya nih bila ler??seb baik ari tuh dah settle satu prob...

ANAKIRANA said...

naza,
malu tu tak tau nk ckp daa...dh la bbsitter aku slalu ckp..umah org tu ada anak kecik..kemas lah itu ini..huhu terasa jugak aku ni..


bie,
bule..nk wat pat time ke,,,sgt dialu2kan


nasaz,
tu ler tu...jenuh nk cekau duit ni

ibu emir,
hihihihhi...crystal clear tu..mimpi jer la kot

kv,
hahahah ramai geng rupany..legaa sket ..igt saye je yg tak reti nk uruskan rumah

cendawan,
tu ler ..dh amik no phone ..tapi tak phone2 pon org tu.sbbnya wiken kitorg slalu takda kt umah hahhaha..cmne tu .umah makin sepah la

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin