Iron man | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Monday, May 5, 2008

Iron man

aku nk wat entry yg best dulu

balik dari singapore ..sampai airport lbh krg 1030 mlm..
aku dah bgtau bbsitter ..sampai lewat so amik aiman esok pagi jer
sbnarnya dah plan ngn sang suami... dah lama dia nk tgk wayang..
tertangguh..pastu aku janji pas balik singapore terus gi tengok

sampai2 kat arrival hall..dah nampak hubby menunggu..sengih aku smpai tinger
rindu oo tak jmpa..rasa cm nk peluk time tu jugak tapi masih dlm kawalan :P
hubby aku kan pemalu...

pastu bergambar sket2 ..terus tuju ke destinasi cinta ..ehh..destinasi nk tgk wyg
mulanya nk tgk kat midvalley..tapi pikir2 balik klia dh dekat selatan ni..tgk kat sban2 jer la

sengih smpai tinger aku

"abg..ada ke tiket ni..esok kan cuti"
"adaaaa.."konfiden jer jawab

sampai2 kat kaunter..dah closed..tinggal satu jer..
org dah ready nk tunggu masuk .kami smpai 1155 mlm..
tny ler tiket..nasiiiiiiiib ada...ngam2 ada dua jer..agaknya org booking tak sampai lagi kot
seat nya blkg skalik...penjuru lak tu..mmg org yg bercinta kot booking kat situ hihihihi




cerita ni sgt best!wpon aku keletihan baru sampai..tapi tak ngntuk pon tgk
bule layan sampai habis lah..230 pagi kot abihs

cerita tentang stark yg genius dlm membuat senjata..
pahtu partner nya sendiri menjadi musuhnya
arrhhh aku tak reti la nk mencerita balik..
gi tgk la ..best!

yg tak bestnya ada tunjuk since org muslim pakai kopiah mengganas ..
konon2 mcm islam ni pengganas lah



cete ni baru kuar 30april ..patut ler ramai giler aritu ..
kali ni aku yg belanjer tiket..sempena meraikan besday abg hehehe..
cian dia..besday dia tak celebrate sgt pon..sib baik dia tak kisah :)
kad pon belom kasi..hihihi..beli kat singapore lagi tu...tapi prezie tak beli
sbb nk beli ngn dia nnt..dia nak pon yg sempoi jer..

3 comments:

Puteri Satu said...

eh bila senyum sampai ke telinga tu jadi lain plak muka ana...comel lote lebih sikit kot...muka orang ceriala katakan ya tak...

cendawanintim said...

lor, sampai sajork pegi tengok wayang erk...adehhh...

tak kisah, janji happy...kan..kan..

apa khabar aiman?

ANAKIRANA said...

puterisatu,
hihihi..gambar tu kot blur2..

cendawan,
iyer la..dah janji ngn hubby nk tgk..
aiman dah entertain before bertolak haritu :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin