jom layancendol.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, May 16, 2008

jom layancendol..

kan sejak2 ni tingin nk makan mcm2..so sabtu baru ni ajak hubby gi carik
cendol yg best kat sban..cendol shariff ..ni kwn aku yg rekemen..kedai dia mmg jual cendol jer..ngn rojak..org kata mmg glemer kat sban..yer la kot..
makanya kami pon pi la cari...pusing2 jumpa la..sban bukan besor mana kan


ini la cendol tu..sedap la..seme rasa complete..tapi aku tak puas sbb kurang sejuk
mungkin cuaca panas sgt kot..ais cepat jer cair



abg oder rojak..aku tak tingin nk makan ni ..so makan cendol jer..
so abg ler kena abihkan srg2 ...hihih




ini la rojaknya...tak brp best mengikut kata suamiku



tgk aiman pon layan sakan ..bersungguh2 makan..
makan sendiri ..tak nak suap2 ni..almaklum le..dh nak jadi abang kan


sekali cedok tu byk jugak..tapi sementara nk sampai ke mulut tu..tumpah merata2..
masuk mulutnya ada la sikit..jadi la kan ..bior dia belajar sendiri

pasnih aku nak cari makan apa plak ek...ermmmmmm

harini hari guru kan..
SELAMAT HARI GURU kepada guru2 di Malaysia ...

3 comments:

cendawanintim said...

wah, baru teringin nak carik cendol pulut semalam kat pasar malam...ari nih dah jumpa kat n3 awak...tengok gambo pon jadik ler...

esok pegi cari murtabak plak erk...hikhik (tlg makan tuk saya skali tau..)

buzzybug said...

kak ana, nak rojak sedap mai penang laa... hahaha...

cendol yang lagi sedap pun ada kat sini... ;)

btw, dis is my blog... :P

-niza

mak farhah said...

sedapnya mkn cendollllll!! nak skit

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin