legaaaa rasa | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, May 9, 2008

legaaaa rasa

bestnya!!sedap jer badan ku skrg..
sblm ni dok rasa cam sakit badan..cam ada angin jer ..
dah rasa tak tahan sgt..arini tengahari terus ku tuju ke salon
salon ni kwn aku yg rekemen.. depan jusco equine..

aku amik pakej sauna+urut tradisional..
bestlah!budak tu urut mmg best..terasa la..
pahtu aku suruh sengkak rahim skali ..sbb sejak pas bersalin aiman..aku ada amik
org utk urut kat umah..tapi aku rasa org tu tipu ..cam tak betul jer aku rasa..
cam urut biasa2..tak mcm urut lepas bersalin..

skrg ni rasa badan cam ringan jer..yer la sauna tadi pon berpeluh gila babas..
murah jugak la..pakej rege rm60...start lbh krg 1230-215 lbh krg..

igt nnt nak pegi lagi ..2 3 bulan lagi utk urut lagi..

6 comments:

azlanlin said...

urut jgn tak urut... sengkak jgn tak sengkak... yg penting semuanya happy dalam apa jua keadaan.. x gitu ana?

cendawanintim said...

wakk, sengkak rahim tuh dia wat camana???

pu3nemo said...

murahnyer.. lh bg lokasi kt ne tk??
sengkak rahim tu cmne??

KV said...

bestnya! Awat la kampung kv takdak pakej gini. Nak jugakkk!!!

kirana said...

azlanlin,
yup..diri sdiri kena la jaga kan..
tq for droppin by

cendawanintim,
sengkak tu ..dia tolak rahim naik atas..slalu org bersalin kan rahim turun

nemo,
salon tu nama aleeya beauty..kalo nak gi..tepon dia dulu..betul2 depan jusco
sengkak rahim tu utk org yg dh bersalin jer..brg rahim ke atas

kv,
mmg best...bila lagi kan nk membelai diri..gi la try mana2 salon..

Anonymous said...

salam,kat manr ea,dpn jusco sbn 2 ke aleeya beauty tu?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin