GAMBAR SAHAJA | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, June 5, 2009

GAMBAR SAHAJA

selamat pagi jumaat :)


nampak muka aisya besar dari aiman dah


tak lama lagi kena buli la aiman





tengok tu..aisya dah kacau abang dia..
yang si aiman tu dok masukkan jari kaki dalam mulut haihhhhhhhhh

ini budak telah memasukkan 2 biji telur ke dalam air sarsi dalam peti ais
sebijik telur pecah..dan aku rasa fobia nak minum air sarsi dah ni

mood sephia lak
ish,..kata entri bisu...kena gak tulis..mmg aku tak buleh dok diam lah..
ok diam dah.

7 comments:

mama uzma said...

haa...buli jgn x buli...

yang abg lain mcm je....
nak adik laki kot...leh bergusti..
hihi...

rynas said...

dah besar dah aisya esok leh lawan ngan aiman lah sapa menang???

Abang Long said...

Ada 9 keping gambar foto dan lebih 50 patah perkataan dalam entri ini,

Ini bermakna gambar kurang dari ayat.

Hhuhuhu

genny da bomb said...

rajin Abang Long ngira kakakaka..weh nk letak gmbr jgn membebel2..

anak hang dh nmpk montel dah..suka nyengih tul si aisya ni..dh nmpk rupa abg dia..hhehehehehe..jgn sekeping cam abg gak ye..bg montel2 sket baru best gigit haha

cikda said...

anak hg, aisya dah boleh buat apa dah? jalan? merangkak?

my little family said...

cepat sggh rsnya kan..dah besar Aisya ni.. Aiman 'geget' jari kaki tu ada makna tu..hahaha....

cendawanintim said...

nampak aisya semangat betul lah...kuat menyusu ke wak?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin