HADIAH BUKAN KOPI GUARA | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, June 4, 2009

HADIAH BUKAN KOPI GUARA

reward utk 29k hits dan pengomen proaktif dah dibeli,dibalut dan hari ini mungkin di pos kan

hahaha nah aku bagi hadiah sorang sekotak hihii....


hadiah merupakan barangan daripada bodyshop..saya harap kalian berdua sudi terima cewahhhhhhh
disikan dalam kotak kopi guara ehhehe



dan dibalut secara cepat2 supaya anak2 tidak kacau ..


borang diisi utk memudahkan kerja asben mengepos arini ...
esok kot sampai lah yer kalau si asben sempat pegi arini.

11 comments:

my little family said...

wow, brg bodyshop tu..nak jgk!..nak jgk!..hehehe....

genny da bomb said...

yiha!mekasih ke bukkkk!!mak terima je seadanya apa2 pun...hang nk bagi kopi tu pun ok jah...hehehe

Zawiyah said...

ingatkan kopi red guara td...he he

KV said...

wah3x, best nya hadiah!!

:: HUSNA :: said...

melepas aku barangan bodyshop...
uwaaa...
nk jgk....
ana hg ni mmg cntik la...
(ayat membodek tu...keh3)

mama uzma said...

wahhhhh......
sukanya..x kisah..janji hadiah..
dapat apa pun ok...hahaha

kirana said...

MA,
ALA KAK..BUKAN YG MAHAI2 SGT AIH

GENI,
AHAHHA PASNI AKU BG KOPI LA PULAK :P

ZAWIYAH,
TP OK GAK KAN BG KOPI...HEHEHHEH

KV,
ALA BIASA JER LA KV

HUSNA,
TIBA2 CANTEK NOOOOOO DAN2 TUUUU


MAMA UZMA,
HARAP2 SUKA LA..EHHE AKAK PON SAMA CAM AWK LER..JANJI HADIAH KAN CEWAHHH

NaZa said...

aku nak la gak hadiah.. ngidam ni nak hadiah dari ko. hahahah

shaifulsafar said...

buat la contest lagi.... adiah lagi besau... :-)

Nisa@muslimah said...

Wah wah wah,,,ada hadiah le...nak kena komen banyak2 nih...

kirana said...

NAZA,
KO JGN CARIK PASAL WAT NGIDAM2 EKKKK

SHAIFUL,
AMBOIII DIA ..MEH LA SPONSOR SKET


K.NISA,
EHHE DAH LEPAS LA KAK UTK REWARD PENGOMEN TERBANYAK...ADA SATU LAGI REWARD

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin