PANGGILAN TAK BERJAWAB | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, June 2, 2009

PANGGILAN TAK BERJAWAB

nasib baik pagi ni mata tak bengkak sangat
semalam kul 2 lebih baru buleh terlelap..dah la menanges..pastu lambat tido...mata mcm panda jer rasa


gerammmmm ni..huhuuhhuu sabau2
asben aku standby semalam,so kalo standby..kdg2 dia balik sampai kul 12 mlm,kdg2 kul 1 pagi..kira 1 pagi la plg lewat pon..

semalam aku tak tido atas..tertido kat sofa tunggu asben balik...terkejut jaga kul 1..aiman tak tido lagik dok tgk kartun adoiiiiiiii..
pastu terus ajak naik tido lah...aiman tido..aku pon call la asben

1.10 pagi..tak berjawab..sms ..tak balas..call lagik dan lagik smpai la 1.40 pagi
leh bayangkan tak..aku risau mcm mana,,mintak simpang menda tak baik kan
aku dah nanges2 ..nak call mak mentua sket ja lagik..tapi dok pikir tgh2 mlm call kang kaco lak kan

pastu ..cuba lagik ..baru dia angkat!
dia tertidooooooooooooooooooooooooo!!!
aku tau la..asben mmg gitu..dia mmg jenis mengantuk yang tak boleh tahan2 lagi dah..kena berenti tido kat jalan jugak...tapi tu la...bagitau la aku kalo nak tido kan..tak la risau sgt

tgh2 malam..mana kite tau..kang org pecah keta ka..kena rompak ker..apa2 lah..
pastu bila terbaca tajuk ni bukan panggilan suami kat metro...huhuhuuhhuuhu sedih2


suami saya...lain kali tlg jangan bagi org risau lagi yer..

11 comments:

Mummy Dasy said...

Betul dah rasa hubby kite pun camtu... kite tipon berpuluh2 kali x berangkat mule ah pk mcm2... dia leh jawab cam x bersalah

shaifulsafar said...

:-)

seorang suami juga risau sekiranya dia pergi kerja dipagi hari... tetapi tidak dapat pulang ke rumah berjumpa anak isteri buat selama-lamanya....

my little family said...

tu la kan Ana, suami kita suka bt mcm tu kan..bt org risau. akak klu dia patut balik kul 6.30pm tp dah 7.30 xsampai2 kan naik risau kita. lg la klu call xdpt2..mau gelabah kan. ish2..para2 suami..jgn la seksa bini mcm ni tau..huhu

~N.E.L.I.D.Y.A~ said...

hehe...kelakar baca citer ana.tensi jek kan suami tak angkat phone sebab tertido :D

MommyDania said...

en suami, sila maklumkan. boleh meroyan tau dok mcm2 duk pikir.

mama uzma said...

Ya Allah kak...
iena penah terkena mcm ni kak...

En Abg x penah balik lewat..tapi hari tu sblum fon dia abis bateri mmg dia gitau nak blik lmbat...tapi x la sampai 3 pagi...
iena mmg mcm org gila jadinya..nangis x henti2...

iena dapat rasa apa yg akak rasa..
huhu...

kirana said...

MUMYDASY,
TU LA PASAL....SABOR JER LA

SHAIFUL,
NI NK BACKING KAUM SUAMI KA ....... :)

MA,
SEKSA ZAHIR NAMANYA NI KEKEKKKEE


NELY,
HUHUHUHU...KITE TAKUT JADI BENDA TAK ELOK JER..MINTAK SIMPANG SGT2

MOMYDANIA,
SIB BAIK TAK MEROYAN LAGI WEHHHHHHH

MAMA UZMA,
HUWAAAAA ITU LAGIK LA ...LAGIK TAKUUTTTT HUHUHUH

NaZa said...

laki aku xangkat sbb ringtone dia slow sgt.. so dia xdengo.. gitu jela alasan dia.. tp mmg nak ngamuk rasa. hihiih

Zawiyah said...

mmg betul2 merisaukan. tambah2 lg dah tgh malam kan. tp org lelaki ni, bukan fikir kerisauan kita kan. akak hb balik lewat sket dari kebiasaan pun dah risau. dia boleh buat selamber aje..adoi...seksa jiwa akak ni..he he

SUZIE APAI said...

hiks...sian ko..

mintak jauh la perkara2 yg tak elok!

kirana said...

NAZA,
MCM RASA ADA AIHHHH

ZAWIYAH,
DEPA SELALU BUAT MUDAH JER KAK

SUZIE,
ADA GAK ORG KECIAN KAT AKU :p

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin