CIKGU LARI KE ANAK MURID LARI NI .... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, April 15, 2010

CIKGU LARI KE ANAK MURID LARI NI ....

video menarik utk kenangan aiman nnt..
sementara aku upload gambar2 lain...layan la dulu video ni..
lihat di akhir video ...ada anak terbiar lari masuk main sekali
sapa la mak budak tu ...hihihiihhiii
malu aku smpai mc announce "ibubapa sila kawal anak anda yer"
auwwwwww tuju kat aku la tu huhuuhhu
aku tinggal sekejap dia main kat bwh tu..aku lari gi amik gambar anak kawan aku..sekejap jer..pusing2 dah takder

video
ni game "egg-collector" ..aiman second runner...2 kali dia kena lari..cikgu dia main tarik jer..lawak tul tgk..kesian kat kwn yg tgh Q nak lari tu..
setiap kanak2 main 2 game...yg 2nd game ni..grup donal duck kalah...ntah2 sbb aisya lari amik bakul tu kot ..
yg 1st game..derang menang .ok la...

aku ni tak la harap apa2 kemenangan pon(cewahhhhh tp mlm tu ckp suh lari kuat2 )..janji aiman mau ikut arahan ...buat apa yg patut
dan yg penting tak nanges nak mai dok ngn kami ni...kira dia ok jer sepanjang sukan berlangsung...bye2 dari jauh jer

ok la dulu..nnt aku sambung gambar/video lain pulak..bosan lak korang dok baca panjang2 nnt

5 comments:

kak sue mimos said...

lawakla ana..caner aisya leh masuk dalam camera tu..tapi kesian bebudak tu kena heret ngan cikgu..ganeh sunggoh!!!

atie said...

Fuyooo...nampaknya aisya yang menang nih....hahaha

NaZa said...

haha.. ni mmg cikgu la yg lari.... ahhah

mama uzma said...

hahahaaa...lawak la aisya nih..

kirana said...

kak sue,
hahahaha...aisya tu pantang lepas kak su...teringin la tu tgk org lari2 main

k.atie,
aaa siap bakul2 sekali dia angkut

naza,
cikgu semangat lebih

mamauzma,
huhu malu mama dia ni...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin