SYABBAS BETE SYABBAS! | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, April 19, 2010

SYABBAS BETE SYABBAS!

erkk..betul ke eja gitu..ehhe aku nak tiru gaya ala2 amitabachan :P
maksud aku (tahniah anakku tahniah!)

sesi penyampaian hadiah...semua budak dapat hadiah..
juara keseluruhan DONALD DUCK!


tak sabar tu dia bukak...ya la..kali pertama segalanya



masa ni aku dah dalam kete...huhuhu tak dapat tengok dia amik hadiah...aisya dah tak larat di kepong lagik..last2 aku masuk kete bg dia tido




gambar pasukan




anak aku yg dok belek hadiah tu..mengertikah dia menang ke kalah tu


dapat tabung tiger..

video
video game pertama...pilih buah yg sama...nasib baik aiman amik betull..hee risau gak takut dia main sauk jer


video


lambaian kepada mak pak nya


video

persembahan warming up dari kump.donald duck...
aiman tak buat pon....buleh dia berdiri tegak jer...kat umah bukan main dok tjuk kat aku

5 comments:

nieda said...

haha yang lebih teruja mestilah mak bapak dia..hehe

AyunasiA said...

ahaks anak lelaki betha kot. anak pompuan baru bethi. kot la.

~tuah.rimbun~ said...

wow, mesti seronok....

kirana said...

nieda,
biasa tu mak over :P

ayunasia,
yer ek..ehhe ntah la..aku dah lama tak tgk hindi...main belasah jer

tuah,
budak2...sonok la tu...dpt naik bas pon sonok ggiler

Em's Family said...

wah sungguh sungguh cikgu dia buat piala.. besar tu.. macammenang piala malaysia

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin