KONTINJEN DONALD DUCK MASUK GELANGGANG | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, April 16, 2010

KONTINJEN DONALD DUCK MASUK GELANGGANG

ini ialah gambar ibu bapa kepada anak yg terlepas ke gelanggang hihihihh tak malu!



dan ini suspek yg cuba mensabotaj grup donald duck..
aisya..lain kali pi la sabotaj grup lawan naaaaaa



tak diam seminit si kenit ni...
mama letih mcm main sukan lak




perarakan masuk...tak cam aiman dlm ramai2...yer la..dah la semua pakai serkup putih ngn paruh itik tu...last sekali nak carik dia..tengok kasut dia jer




perbarisan..tgk si aiman menibarkan kepak dia tu



perarakan keluar ..

persembahan warming up ..video akan diuplod kemudian
pasukan aiman...time aku amik gambar ni la..cik aisya lari
aiman beraksi...

video
perarakan masuk...aiman 2nd last ..tengok dia jalan berkawad sampai akhir tu...bagus!
(slow jadinya dia jalan)

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin