PEREMPUAN MMG EMO | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, April 2, 2010

PEREMPUAN MMG EMO

ooopsss bukan semua yer...kang ada lak marah aku buat statement gini
ni aku tuju kat aku lah ehhe...benda remeh pon saja nak jadik topik


alkisahnyaaaaa.....

jiran sebelah kiri rumah aku datang la jenguk umah dia..kebetulan aku keluar rumah angkat baju kat ampaian...aku la start tegur dulu

sembang2 bila nak pindah gitu ler lebih kurangnya

yg tak best tu ...

"aaa nnt kalau akak komplen kat majlis tu..kira wakil saya sekali la"kata jiran tu
AKAKKKK dia panggey akuuuuuu...huhuuhhuuhuhuh
terus masuk rumah belek muka kat cermin

ish tua nau ke aku ni...
ke sbb aku pakai tudung nampak mcm makcik2 kot
tp aku rasa aku pakai baby-t ngn pario..idakla pakai kain batik

atau..aku tersalah dengar cewahhhhhh


lagik sekali baru2 ni dia dtg lagik..dah dia tgk anak aku kecik2 lagik...(kot la nak pikir aku muda lagik : P )
sekalik lagik
"balik dulu kak ekkk"

huwaaaaaaaaaaaaaaa
sebenarnya ...aku tengok dia yg lagi tua dari aku..aku baru jer nak tny nak panggey apa
tapi dia dah panggey aku kakak...ish tak leh terima.. (emo kan wanita nak masuk 30 ni hahha ..23 hari lagik)

stori la ngn asben...
org laki ni mmg tak kisah pon..
"laaa...biasa la..."sbb dia pon panggey kat org "abang"walau org tu muda dari dia..
just kerana menunjukkan respek..kata nya lahh


huhuuuh tak best2..nak gak rasa muda selalu...tak yah berkakak2 lah ahaha
ngn jiran sebelah kanan tu pon aku panggey nama jer..dia tua setahun jer dari aku

seeeee..benda remeh ni pon nak kepoh kan....tak mau terima hakikat tu :P

2 comments:

:: iManja :: said...

wawawawa...agaknyer org yg dah semakin menghampiri hormon matang ni cepat emo kot....same kes la kiter...hahaha

kekadang kiter pon ade panggel org akak walaupon taktau umornyer...kiranya cam hormat gitulah..

SUZIE APAI said...

aku suka org paggil aku kakak...tp masalahnyer ramai paggil aku dik or nama jer....ahakss...mcmaner tuh....huhuhuuuu

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin