MAKANAN TENGAHARI JUMAAT | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, April 23, 2010

MAKANAN TENGAHARI JUMAAT

hari ni hari jumaat.setiap hari jumaat kena keluar.kalau tak keluar macam tak kena.
walaupon hanya keluar jalan2 jamu mata dan makan ais kacang.

eh abc org kata makan abc ke minum abc?

ini abc kat foodcourt the gardens...mcm makan nasi berlauk pula..selalu abc depa longgok bahan2 tu kat bawah atau atas ais tu
tengahari jumaat lepas..aku makan ni jer....
sebab pagi2 dah alaskan perut dgn nasik lemak




ini namanya Tau Suan..eh betul ker ..tak penah tengok dan dengar sebelum ni
kwn aku yg biasa makan..bila dia terjumpa benda ni terus excited
tengahari ni...mau terjah mana ehem2?hari ni nak beli cadar dan selimut utk tiara...melayang2 duit huhuhu....
sebenarnya nak buat entri lain..tapi terlupa henpon pulak..
layan jer la entri tak bermotip yer..?

5 comments:

ila ramli said...

syoknya bole keluar dgn member every friday...tu xtvt lama yg dah takde skrg :( :(

FAM said...

bestnye gi taman. nak ikut..nak ikut!!

Irenelim said...

Wah, bestnya! Itu abc nampak banyak sedap la... kalo abc tu sudah cair, then minum abc la.

kirana said...

ila,
kat sini boleh lagik la melakukan aktiviti riadah tgharini hehe..

fam,
bilanya aku nk gi taman wehhhhh

irene,
wahhhhh pandai awk ek..!betul gak kan..

:: iManja :: said...

haaaaaa terliuq nya la hai tgk ABC tuh

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin