GAMBAR2 DI PAGI RAYA | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, September 15, 2010

GAMBAR2 DI PAGI RAYA

ok..sambungan gambar raya lagik...ni kira version 2 lah..dari kamera lumix pulak
setahun sekalik jer raya...gambar la lebih2 sket kan...ni pon nasib baik gak la ..asben rajin pegang kamera...harapkan aku huh kirim salam jer la nak usung kamera ni hehehe..plg koman pakai hp kamera jer la..

masih lagik gambar kat rumah mak ..sebelum keluar beraya tu..posing2 dulu lah..tapi tak byk lak bergambar dgn ipar duai...masing2 sibuk amik gambar bersama keluarga masing2 ..
masa salam2 tu kan..hehe aku buleh terlupa nak salam ngn asben dulu..boleh pi salam2 semua org..baru teringat belum mintak maaf ngn laki huhuhhuuh...baru tahun ke 4 ana oiiiii...masa first year...nanges2 salam...
2nd year syahdu sket..hehe sbb salam dlm bilik...tu yg syahdu syahdan..masa kali ni salam depan2 ramai org tu...tak sempat nak berdrama swasta...hehe

mama baru nk pose gambar utk majalah mangga :P ..potong line la aiman ni hehee..
tak leh nk letak status "single"


adriana ngn kasut baru dia...hehe lama tak guna nama adriana


aisya adriana ngn mama...gelak besaq ..nampak gemuk kan ..baju ni mcm tak kena la rasa
tudung pon mcm tak kena..aku nak cari purpl2 mcm baju tu la..tp tak jumpa..dah lastminit beli..amik yg mana sempat jer...pasni nk carik gak la color matching ngn baju ni...tudung ni leh kasi kat mak..aku rasa mcm makcik2 sket aku pakai tudung ni

2-2 nak kendong


kalau buleh mama pon nak suh bapak kendong :P

gambar pertama ..yg kira buleh la gagah ..mereka berdua duduk diam tak goyang sana sini

persediaan nak bergambar seluruh keluarga

laki cheq manaaaaa..oh dia tukang amik gambaq

ok...ni baru lengkap..hehe tapi 2 kleuarga tak da dlm ni

aiman dan duit raya..dia simpan dlm songkok duit raya org kasi

dgn mak mentua ku...semoga mak dipanjangkan umur ...


akan menyusul lagik cerita raya hehehe..

6 comments:

atie said...

temanya coklat yer na, oklah tuh, meriah jer kan suasana raya di kampung, comel jer aiman dengan aisya tu, pakai sedondon....hihi

Ogy said...

wahhh meriahnyaaaa....seronok tgk....
nampak gemuk ke mmg dh naik skit? pipi pun dh nampak menonjol tu...tp masih cun laaa....dun woli eheeheh

Em's Family said...

Anaaaaaa.... sebijik same!!!! hahaha color je lain.. boleh pulak ade version aisha baju ni yer..

xeng said...

selamat hariraya & hari malaysia.
jlan2 di blog.

http://streamyxmodemsupport.blogspot.com

my little family said...

Ana, cuti belape ari ni? kami raya dlm mabuk2..huhu..tp dpt la rs sket2 nasi dagang tu.. :-)

mizz sue said...

blog yg menarik!
jemput join http://suhaidasupalio.blogspot.com/2010/09/peraduan-memori-di-pagi-raya.html

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin