HARINI SEMANGAT PAKAI TUDUNG BARU :p | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, September 6, 2010

HARINI SEMANGAT PAKAI TUDUNG BARU :p

tak sabar nak mai keja sbb nak pakai tudung baru hahahah...
kadang2 kite perlukan suntikan semangat kan......


a
pagi2 bergedik kat toilet..cian cermin..terpaksa layan muka aku auwwwwww


seperti biasa...murah2 jer tudung aku..Tudung Syria RM25 ..amik 3 lai..dpt ler rm20..
kawan aku jual.. http://hajratudung.blogspot.com/


jumaat lepas..hari mencari tudung..tengahari tu bergegas ke fareeda bangi...ermmm...tak jumpa yg kenan di hati..pegi tengok Ratu..pon sama...manusia ramai berselisih bau..last sekali pegi ariani...pon ramaiiiiiiiii...
tapi sini banyak la pilihan...amik la 2 lai..first time beli tudung batu2 ...utk raya setahun sekali jer aku beli

6 comments:

Hajra Tudung Shoppe said...

cantik!!.org yg pakai pon cntik...

MrS. F!zA said...

cantiknya akak.. serius..seswai..kalo fiza yg pakai tu sah la mmg ikut terus bntuk dahi tu pastu mmg bulat la..

ila ramli said...

cantiknya hang pakai tudung syria camtu...tak melekat kat kepala, ada jungkit sikit...aku tak pandai lg nak pakai tudung syria, nak try pakai ala hang la, kut2 cantik gakkkk....hehehehe

Iena said...

cantik! suka sgt tgk org pakai tudung cenggini... nampak stylo mylo. org nk pakai hubby x bagi. dia ckp muka org cam penyu! :(

rynas said...

tudung raya ke Ana? hehheh comei..comei...saya pun baru try tudung syria ni..kalau yg ada awning tu cam tak sesuai plak dgn muka.

kirana said...

sarah,
kena bg komisen kat aku :P

fiza,
susah gak akak nak cari anak yg sesuai ni..sebelum dok try2 kat kedai..ketat sgt rapat ke dahi

ila,
hang try carik anak yg longgar sket...tak pon beli anak syria yg style ikat..kain cotton..yg tu boleh buat bg anak tu naik sket...aku ada gak yg tu ...

iena,
ala akak mula2 pakai dulu pon rasa mcm muka indon ...sbb tak penah pakai kan..lama2 dah biasa ok la

ct,
tak aihhh..tudung raya tka rasmi lagik ehhehe
try jgn tak try..nnt mai pesen lain pulak..jenuh nak ligan pesen tudung

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin