KISAH RAYA 2010- V1 | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, September 14, 2010

KISAH RAYA 2010- V1

ada version 1 maksudnya ada version 2 ..2 version sebab gambar ni dari hp kamera..so gambar ala kadar jer..mana sempat snap..tak sempat nk adjust sana sini dah aihhhhh..ngn anak2 berlari sana sini..jangan harap nak ada gambar statik lawa2...

pertama kali..nak ucapkan syukur Alhamdulillah...dapat beraya bersama keluarga...masih beraya bersama mak ..walaupon cheq tak dpt beraya kat kedah..mak kat sini pon sama mcm mak sendiri

dah la digemparkan dgn kisah pembunuhan kejam ...geram betul rasa..dasar ke*** ..

layan jer la gambar tak seberapa ni...nnt cheq upload dari kamera lain pulak...
raya kami meriah dgn adik beradik anak saudara yg ramai...tapi ada gak keluarga kami yg masih bersedih dgn kematian anak mereka tempohari...
pagi raya seperti biasa la...bersalam2 mohon maaf ...dan kutip duit raya ..
lepas tu sesi bergambar...makan2 dan gi beraya umah sedara2

oh ya..tahun ni aku kena ganti posa huhuhuhu...setelah 3 thn posa penuh ..


malam raya...tak sah la kan..tak da bunga api ..aiman pon baru berani2 pegang..sbb dia fobia dulu2 dia terpegang batang bunga api yg besi masih panas tu..terus fobia

bapak dia layan mercun...dia bapak saudara sporting dok main layan mercun ngn anak2 buah




di pagi raya...happy jer budak2..aiman dah reti ucapkan selamat hari raya...dah paham kot..hari raya pakai baju baru..kasut baru..semua baru..paling dia suka..baju sama ngn bapak..


budak tak reti diam...



hujan renyai2 pagi raya tu...



ish tunggang langgang dah tulis ni...upload pakai new version ni susah sket rasa















susu tak lepas








dengan biras .kak ana
gambar bersalam2 ngn mak mentua dan lain2..tak sempat dah amik...

mohon maaf dgn suami ku..












gambar bertiga jer..mana sorang lagik???
tu cek mek tu sebok ke sana kemari....berpeluh ketiak aku ni kejar mengejar...






yang si aiman lak tak nak berenggang ngn bapak...di mana ada bapak..kat situ la dia..tak da chance kami nk beromantika amik gambar berdua..
aku hulur tangan nk berlakon salam...dia laju jer hulur dulu









gambar testing...sbb kamera satu lagik tu...nampak aku gemuk giler...tak sanggup rasa tengok...pastu dok salahkan kamera..salahkan baju..salahkan lengan baju besar la ...tak leh terima hakikat hehehe

tahun depan nk buat kebaya...asben tak bagi pulak
"biar nampak gemuk..tapi tak gemuk..drp gemuk tapi nampak tak gemuk."hehhe falsafah asben ku
(kurus lagik la kira di mata dia aku ni hehehe )


aiman beraya ngn bapak...
kat mama bapak tak bagi lagik duit raya huhu

minta maap bang yerrrrrrr...ni mana duit raya cheq ni




anak ngn bapak..

 
mmg sah aku gemuk..bukan salah camera

segaknya dia berpakaian melayu lengkap


















raya ke tak raya ker..lasak tetap lasak

 


nasib baik la rumah saudara...kalu umh org lain..mau segan

 

antara sebab2 aku tak larat nak pegi beraya..gini la 



















ish tak suka nya gini......tunggang langgang la gambar ..haru sungguh...tau macam mana nk buat bg elok sket?

1 comment:

genny da bomb said...

yang pasti..kaler tudung hang sama cam aku..cuma aku tadak manik2 kat atas..hehhee

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin