KELUARGA MAK YAH KELUAR BERAYA | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, September 21, 2010

KELUARGA MAK YAH KELUAR BERAYA

sambungan cerita raya kami lagik..
lepas dah sesi salam bergambar makan kat rumah sendiri...kami semua cepat2 pegi menziarah sanak saudara..mmg gerun la kalau tgk kami datang hehehe...ramai tu..igt lagik..dulu kecik2 mesti nak raya sket2 jer...siap dah aturkan..nak raya ngn geng mana..satu geng 4 org gitu jer kot..bukan apa.. prinsip kami budak2 masa tu... kalau raya ramai2..tuan umah bg duit sket..

saudara2 belah asben ni ramai..pulak tu duduk dekat2 kan..so kena atur pegi la...mmg penat sket..dulu masa awal2 kawen..3 hari raya tak abih2 dok atur umah

kat kedah..aku beraya 2 3 buah umah jer...

rumah pak ude..pak ude dah meninggal

tak tau nk caption apa :)

cik mek aisya ..tu henbeg raya aku..hehe henbeg freee..hadiah menang video lucu tu
ada 2 .satu beg besar..satu ni kecik

rumah mak long



rumah mak itam
budak kecik ni dah pandai makan kueh2 dah...


wajah riang mak

rumah chik..adik arwah bapak mentua...2 org jer perempuan belah bapak ni...byk laki2.. cucu2 mak pon byk laki..yg pmpn 1/3 ja kot

aisya mesra alam..ngn sapa2 dia leh belasah dok atas riba..pastu wat lentok2 mcm kurang kasih syg mak jer :P

aiman sebok kira duit dlm songkok dia tu

mak ngn chik

mcm2 peel

tido kepenatan...dah lari time tido dia

rumah last sebelum smyg jumaat..rumah mak leha..besan mak

tak gerak mana dah aku dok meriba aisya ..sib baik gak dia tido sepanjang kat umah tu..kalau tak..jenuh berkejaran lagik

lihat mama budak2 ni tgh buat apa :)


pastu terus balik umah...pengsan kan diri..penattttt
balik semayang derang ajak keluar lagik..kami dah surrender...kul 430 baru kami sambung  beraya..

2 comments:

MrS. F!zA said...

tema mahai tahun ni kak.. kaler GOLD tu.. hehehehe

sampai tertido aisya.. letih sakan beraya

ana-kirana said...

fiza,
tapi tu la..rasa mcm tak kena color tu nng diriku

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin