BILA ANAK2 TIADA | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, September 1, 2010

BILA ANAK2 TIADA

tanduk dua dah tumbuh :P
sebelum tu..jgn salah anggap pulak..kang kata kami tak suka anak2 ada pulak..kadang2 tu kite perlukan sedikit masa utk berdua..so kami ni kan tak der maid..mak ayah pon dok jauh..nak tinggalkan anak sekali sekala tu memang jarang la..harapkan pengasuh bawak derang jalan2 ker mana2..tu jer la masa kami

so bila kak chom call "akak bwk anak2 ko gi sg buloh ni...balik lewat sket yerrrr"
 ehem2..

laju jer call asben "bang..berbuka kat luar nak?kak chom bwk derang gi sg buluh"
sebelum ni..mmg tak penah bukak kat luar ..bukan apa...paham2 jer la sapa ada anak kecik..aiman dah ok..tunggu aisya dah besar aiman ..baru tenang sket kot


berdua pada petang tu..dia balik singgah jusco utk reserve..semua dah penuh..nasib baik la SR ada lagik kosong

aku lak..sampai2 umah,..terus kemas umah..mop bagai..mcm tak caya lak..puasa2 tu leh mop sana sini..hehehe sbb dah tau dah...bila berdua..kaki panjang..sure balik nnt aku penat tak larat kemas ..dah esoknya nak balik kedah pulak


lepas tu kan..kan kan..kan...... tanduk dua naik ..pastu ...teka sendiri :P

4 comments:

Puteri Satu said...

Akak pernah try Na... tapi telan nasi cam telan pasir... Berjalan tu cam mandi tak basah.. makan tak kenyang tido tak lena Na... Biar agak terseksa sikit dengan anak ni.. tapi kepuasan dia lain macam... Apa2 teringat kat anak setiap saat... memang tak boleh gi berdua-dua ni klu keluar na.. tak tahu napa... akak pernah try...

Diarihatiku1976 said...

gi jusco ni mesti shopping byk ekk utk diri sendiri.. sbb tu terus rajin.. weekkeekek...

kirana said...

k.puteri,
mmg la kak..keluar pon dok igt kat depa..makan itu igt..mkn ini igt..tapi kite perlukan gak masa utk diri sendiri..kena kuatkan hati
dulu mula2 nak kuar tinggalkan aiman ..mmg rasa mcm akak rasa tu la..tp lama kelamaan..dah ok

kirana said...

k.ina,
tak soping..merendek layan Vampire suck :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin