KAWAN-KAWAN BAIK | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, September 30, 2010

KAWAN-KAWAN BAIK

kawan baik ni...walaupon kite jarang berhubung..jarang bersembang..jarang berFB,tapi dekat di hati tak lupa punya lah
baru2 ni...ada kenduri doa selamat masuk rumah baru kat rumah akak aku..aku pom jemput la 2 org kawan yg aku rasa leh datang kan..yg dekat2 kawasan la..nak jemput ramai2..bukan umah aku kan
mmg best la ..dapat berjumpa mereka!dah la geng makan maggi semangkuk,geng bilik,geng kelas..geng mcm2 lah..lama aku tak gelak besaq  ngn kawan2..

bacaan yaasin
kak aku dan kembar nya ,kak yati kawan baik kak aku
mmg kawan baik la ..datang tolong masak ngn anak2 kecik dia lagik

kecik akak dari adik...selalu mmg gitu kot..adik membesar lebih dari akak

ni adik nya :) besar kan :P

punya la lama tak jumpa...dah anak 3 dah julia...
semua heroin2..baik2 belaka anak dia..senang nak bawak jalan gitu

julia n famili lagik

kiri tu datin ila..hehehe.. jangan marah ila :P
terima kasih la sudi datang mengharungi jem ...marah kat GPS hang tu ehhehe
lawak tul la...dah tau dah lokasi saja nak test GPS gak tu..tengok2 gps bg jalan ntah apa2..hehe sabau2 ek

ila n famili..sorang lagik anak kat pintu


lepas tu aku lak singgah umah julia..dah alang2 satu taman ngn kak aku tu
wahh rumah julia deko nya best2 ..buat sendiri!
kat pintu masuk tak amik la dinding yg buat sendiri tu

rak bersudut putih tu..asben julia buat sendiri..

yg belakang tv ni pon dia buat sendiri..cayalah!
derang letak cermin kat dalam kayu putih tu

efek dgn lampu

divider..yg ni tak buat sendiri


dan diakhiri spagheti julia :)
anak dia yg sulung tu dok teman aku makan dari mula sampai abih..baguih sungguh la..tertib sopan jer

3 comments:

riz said...

Bestnyer ana...lama betul tak jumpa korang!bilalah boleh berjumpa...kem slm sume!

ila ramli said...

Husband ju cikgu KH, memang pakar la buat sediri, aku pon cikgu KH, tp tak reti nak rekacipta tu...almaklumla amik KH ajar sains :)

ana-kirana said...

riz,
hang tu mai la ke sini
bulan 12 ni insyaalllah aku turun jb..kalau sempat leh pi umah hang

ila,
ooo patut la..berkemahiran hehehehe
jimat2...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin