KENDURI MLM RAYA KEDUA | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, September 21, 2010

KENDURI MLM RAYA KEDUA

hari raya kedua...enggak keluar ke mana...bertungkus lumus kat dapur mak..cewahhhhhh mcm beriya2 jer tu hehe..betul la ....kadang2 jer terpaksa lari sekejap2..anak nanges..nak tido..nak itu ini kan...
kenduri tu kenduri doa selamat..anak buah nak ke mesir ...doa semoga selamat segala2nya

nasib baik anak2 mak ramai la gak kan...so org luar mmg tak datang tolong lah..lagi pulak org gi beraya ..sapa nak tolong2 wat kenduri ni..
kakitangan memotong memasak dan lain adalah anak cucu ipar duai

ni semua mak masak...kami tolong potong bahan jer..goreng2

selitkan sikit gambar abg suami ku...

anak buah

tetamu terdiri saudara mara sahaja..mmg ramai betul saudara...tak igt nama dan konfius anak sapa


anak buah lagik

bapak buah

keluarga pak uteh -dira dan kakak2 dia

pak uteh ..dah tak berapa sehat dah pak uteh ni

saudara mara

keluarga dira lagik..

2 org baju merah tu..keluarga pak ali


biras2..

lama tak tgk dia ni..nampak kurus sket la

gelak besaq dira..

byee..

mlm esoknya gi umah derang pulak..


4 comments:

MrS. F!zA said...

eh² akak ngan dira ni sepupu ke, sebiras ke, seperut??? hehehehe

Em's Family said...

tak yah jemput orang luar, family sendiri pun dah cukup penuh

ana-kirana said...

fiza,
sepupu asben

ana-kirana said...

mira,
betul tu

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin