KERENAH ANAK2 DLM KETA NAK BALIK KEDAH | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, September 7, 2010

KERENAH ANAK2 DLM KETA NAK BALIK KEDAH

balik kedah..dari seremban-kedah lebih kurang 6 jam..campur tolak berenti rehat..anak berak dan lain2
bayangkan berapa jam dlm keta tu.........aku rela lagik drive berbanding jaga anak2 dok gaduh tarik rambut



bekalan dalam kete..


tapi lama mana sgt la nak ngadap buku kan..
pastu adik kacau lagik..
adik pon sama la..pegang buku berapa minit ja..selebihnya dia rosakkan
lepas tu dia la suka kacau abang...abang duduk depan tak nak gaduh2..dia senyap2 gi tarik rambut
cubit muka..mmg dia suka ngusik orang..nakal tau aisya ni


tengok dia gelak udah ler....tak diam seminit ni..ada ja akai dia nak kacau


mama terpaksa ngusik "cicak" sekarang ni..kalau dia tak dengar cakap..atau dia dok gigit kami ker..mesti panggey cicak.pastu dia cepat2 lari peluk..hehe sonok lak tgk ..tapi tu la..nnt dia besar takut cicak..mama  l yg salah sbb usik aisya


ini masa testing baju raya...amboiii bukan main suka dia...pakai baju pastu angkat tangan pusing2..
pastu dia bergolek pulak..habis baju baru tu hhhhuu...nak kena jahit sikit lengan tu..labuh sikit

mama punya barang tak cukop lagi ni...brooch raya takder..kasut aisya pon tak beli lagik
aiman punya bapak beli capal kat giant jer..murah pon murah  .
jimat2 ler..bonus tak dengar cerita pon :(

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin