Abang dan adik | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Thursday, February 5, 2009

Abang dan adik

Aiman sayanggggg adik dia ..
balik petang2 mesti carik adik dia ..cium dulu
ngn mama tak cium pon..huhu tak syg mama kerrr




tak padan ngn badan kecik..nak ribakan adik..





nk tido pon sblh adik..mlm2 pon sama..sblm tido tu nk cuit2 adik..peluk2 adik
nk berhimpit ngn adik jugak..
nampak cam adik besar dr abang lak kat gambo ni
tak dak stori nk bergosip..letak gambo anak lah
nk letak gambo henbeg..tak dak henbeg baru nk tayang hihihi

4 comments:

NaZa said...

bestnye tgk si aiman.. klu fakhry mau dia tolak2 adik dia. skang klu aku tanya "nak adik?" dia geleng kepala.. klu aku ckp ada adik dlm perut aku, dia tepuk kuat2. apa maksudnya? kekekk

henbag ko kan yg skang sampai pencen keje.. xyah la nak sebut2 henbeg baru.. :p

suzieapai said...

seronot kan ader ank ramai..? mcm2 ragam...kdg2 penat beb!

ANAKIRANA said...

naza,
cuba ko beranak dulu..nnt dia ok la..

ko la dok sebut2 henbeg kat aku..dah aku tersesat tgk menda laik pulak..aku jugak yg susah


suzie,
seronok dan tekanan hihihi...ada time jd penyayang..ada time jadi gozila hahaha

PerantauSepi1306 said...

bestnya aiman dah adik ye..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin