Cikgu dan baju kurung | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, February 23, 2009

Cikgu dan baju kurung

petang2 ni saja la nk merapu sket ..
nak ilangkan ngntuk
aku bila ngadap pc nk wat keje..mula la sakit kepala


baru2 ni aku gi salon nk potong rambut..
pastu sambil2 potong tu..borak2 la sket

*****situasi di salon**************
"u dah anak ker?
"dah..anak 2..ni baru abih pantang:
"yer ker..tak macam ada anak.. " (hiks..statement yg mengembangkan idung aku hihii)

"u..cikgu ker?''
"tak .." (aku tak bgtau pon keje apa..)


*******situasi di kedai tudung**********
sambil pilih2 tudung

"keje apa?cikgu ka? "
"tak lah"


tokei kitchen kabinet tu pulak..langsung tak tanya..terus panggey aku cikgu


****************************************************

ada lagi la..makcik2 yg dok kata aku cikgu
meh aku nk tny...ada muka cikgu ka aku ni?
ke sbb aku pakai baju kurung=cikgu?

aku pakai bj kurung masa gi salon n pilih tudung tu sbb nk berpura2 gi kerja..kalo idak..aiman mau ikut sama aku

tp masa gi jmpa tokei kc tu..tak pakai bj kurung pon..terus dpt gelaran cikgu.
dan aku pon tak menafikan hihi.sonok gak..org panggey cikgu :P

penah jugak aku apply kpli ..tp tak dapat..mmg tak leh jadi cikgu lah
lepas tu malas lagi nk apply ..
tp aku rasa ..kalo aku jd cikgu..aku cikgu yg garang kot hihihhi..kesabaran aku sgt minimum
agaknya tu lah hikmah tak dpt kot


SELAMAT TENGAHARI CIKGUUUUUUU...
dah gi wat keje!

6 comments:

NONIE AZIZ said...

hahahaha...memang ada rupa cikgu pun...tapi tokei cabinet tuu mmg klasss...ikut naluri hati benarnya tu hahahaha

genny da bomb said...

agaknya ada muka ckgu kat hang ni..ada la sket2 ketokohan ckgu tu,,ke sbb hang peramah tu yg org ingat hang ckgu hehehhee

KV said...

ahkak pun agaknya tak layak jd cikgu. Mmg tahap kesabaran tipis skt. Org tersalah panggil cikgu pun dh kira mrasa lah jadi cikgu. Hihi
(ops..sbb akak pakai baju kurung, org pun panggil cikgu gak tau)

atie said...

Selamat pagi cikgu, na ada gaya cikgu kut noh

azreen said...

ana nak jadik cikgu apa....cuba pikir jap...hehehehe

buzzybug said...

sebab baju tu.
kite orang ckp budak sekolah. :D

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin