Kembar hensem | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, February 4, 2009

Kembar hensem

rita rudaini jgn mara noo...aku curik gambor laki dia kat tv jer




niza!ni kan ciri2 lelaki kegemaran ????


entri selingan di petang hari
tp mmg hensem la kembar ni..

3 comments:

shaifulsafar said...

Huh?... ooo.. ni ke hubby rita rudaini?... dgr cerita je pasal dia...tapi tak tau pun yg mana satu hubby dia...

re : ana...

Botak kepala ni sesaje....sebab tak pernah botak...heheh...lagi satu sebab, nak bagi tumbuh rambut baru... sebab rambut dah tak berape sihat....

wife saya checkup kat klinik kerajaan jer.... iras2 kot.

yang saya ingat saya dtg KPJ seremban tu 2 kali jer... itu pun 2 kali semua tengah2 malam....hehehe...

cikda said...

wei..sempat lagi dok jenguk lagi orang..

buzzybug said...

yeah. itulah lelaki idaman saya. dalam mimpi je la...

in real life... hmmm... kena muka cam rita rudaini dulu kot baru bleh dapat lelaki hensem camtu... hehehe...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin