Coba2 tudung awning | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Saturday, February 21, 2009

Coba2 tudung awning

owh saye sgt ketinggalan ngn tudung ni hihi
bukan apa...saya takut tak sesuai dgn muka..tu yg baru nk cuba pakai
try beli 2 ajer dulu..pas abih pantang tu kuar jalan2 jamu mata..

owh jgn sebut tudung ekin..aku tak suka...uwaaaaaaaa...nape tak suka..
sbb berkaitan ngn mawi...owh nape tak suka mawi...biarlah rahsiaaaa..
sapa2 yg suka mawi jgn marah aku lak sbb aku tak suka ..



asben kata mcm ustazah ..hiks


aku lak rasa cam wanita solehah sgt jer
aku amik kelabu ..sbb leh masuk mana2 baju ..
tak kisah la..aku nk repeat sepuluh kali pakai pon



tapi best la ..org dtg terus saruk jer..tk yah nk kelepet2 tudung..
tudung ni murah jer...aku beli kat booth kat giant senawang

12 comments:

leez said...

cantek apa pakai tudung tu..........
tp...apa salah mawi...????!!!!

azreen said...

ok apa...cun je...hehehe

Ibu Emir said...

ok ape ustazah pun boleh cun jugak :D

My Blog said...

eee lawolah .. sangat sesuai...i pun tak suka mawi... tapi tudungnya oklah kan..

atie said...

cantik na...memang sesuai dan ringkas kan.mawi????sama la kita... tak suka......hihihi

Fiena said...

muahaha.. aku rasa aku tau nape ang x suka mawi.. muahahahah
tetiba aku nk gak promote.. beli la tudung munawwarah.. best ooo kain dia.. dia nye awning pun kecik je..
kan geni kan..
ekekekeke
sori weh xdpt pi umah ang.. bz plak aritu org nk psg grill umah baru,.. hehe

cendawanintim said...

cantik n seswai..

sama ar..tak suka mawi!!!

kak suzy said...

cantik ana pakai, sesuai dgn muka..

SUZIE APAI said...

okeyla...cepat benor arus tudung ni kann....ntah mcm maner la pulak lps ni.

AyunasiA said...

pernah dengar tak orang promote tudung nih?

'sambil berlari pon bleh pakai'

hihihi tapi tak semestinya nak pakai kena berlari...

buzzybug said...

mcm makcik2 laaa...

Ariza Craft said...

tudung ekin tu bleh jahit sendiri, tp aku x bljr lg, coz aku x pki gak :P. aku br try tudung fareeda nie. iklan kt news tv9. not bad lh. http://www.donstreetmall.blogspot.com

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin