Today is.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, February 3, 2009

Today is..

Tuesday!
yeayyyy!44 hari sudah...arini last day saye berpantang..
pasnih dah leh kluar !!tmpt ptama ..mesti la Jusco...ala yg ni jer ada kat umah aku ni

tp kwn aku kata air gas ..ais seme tu tak leh minum lagik..kena pantang lama sket
adoiiii yg tu aku tak tahan tu...aku rasa cam nk balas dendam minum sebotol je!

pahtu laksa kena pantang lama gak..at least umor anak 3-4 bulan..ni org kedah ja kot pantang..
air teh pon tak leh lagi rasanya..kakak aku pantang kuat jugak..dia leh tahan..aku ni jenis tak sabar..seme mende nk mkn

aku:esok last day pantang..mak pesan kena jaga2..jalan kena hati2
asben :haa esok dah habis?kira mlm esok leh kluar la ?
aku :iyo laaaa..tp tak berani lagik takut salah kira hari..tgu lepas rabu..
asben :yer la..tapi kira weekend ni leh la kluar ..


yabedabeduuuuuuu!

8 comments:

KV said...

akak pantang patploh hari jek. Haha
tp semua benda mcm laksa, mee,meehun, cha cha, mmg kena pantang lama. Ikan selar kuning (yg kecik2 tu kan) mmg takleh makan, takut turun darah. Tu mak akak yg ckp la.

MMg happy giler bila hbs pantang kan?

no need to reveal said...

betul2 laksa tak leh makan..nanti urat kembang..arwah mak dulu siap pesan jangan makan jambu batu at least setahun ..tak tahu pasal apa..lupa nak tanya hehe

kirana said...

kv,
aa benda2 akak sebut tu mak sy kata pantang lama gak.
kak...ikan selar kuning tak leh ek?sy mkn gak aritu..ni asben baru beli lak smlm..tak siang lagi pon...brp lama tak leh mkn kak?

noneed,
laksa mmg berbisa..jambu batu sbb sejuk kot..lamanya nk pantang kan..adoii letih

atie said...

Sukakan dah habis pantang,boleh jalan2 na....aisya pun udah boleh kenal duniaaaaaaaaa..

rynas said...

yer..laksa tuh masa anak sulung pantang setahun..ni anak kedua 7 bulan still tak makan lagi. TTp jambu batu dah makan 7 bulan ok kot. Air teh mmg tak minum lagi..ttp hari tuh rasa jg sket..sket jer buat lepas gian. air gas mmg dah lama gilerr tak minum sejak ngandung anak sulung sampai la...mmg tak teringin pun. Ais tuh saya pas anak 6 bulan barulah minum...ttp org kata lepas dahaga jgn minum sungguh2...gitulah seksa juga berpantang ni

kirana said...

k.tie,
aa leh la tgk dunia luaarrrrr hihi ..ekceli tk sabaar nk gi mall ekkeke

rynas,
huish baguihnya awk ct..kuat pantang gak kan..bagus2..utk kesihatan badan kite jugak..ewah ckp pandai saya ni..dugaan tak tahan

PuteriSatu said...

lengan tu dah nampak kurusnya....dah selim melim dah tu....jeles akak klu tengok orang lepas pantang ni..sebab semuanya selim melim...

nasazfrog... said...

ko pas beranak kurus la beb, berapa berat skang... tunjuk la sikit ruangan lam umah.. nak tgk..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin