ENTRI MAKAN TERAKHIR | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, August 10, 2010

ENTRI MAKAN TERAKHIR

terakhir konoonnnn....ahak!pasni keluar pulak entri...juadah bukak posa...juadah sahur :P

sebelum puasa esok..nak gak tayang mee udang yg sedap ni...sedap.. tak yah susah2 cari mee udang jauh2...yg terkenal kat sg dua..dan mee udang banjir kat perak tu..

yg ni rasa pon samaaaa..sepinggan rm4 jer
boleh la carik kat area kilang2 kat bandar kinrara...exact location taktau nak explain..kot kalau2 sapa ngidam leh la ym aku nak bgtau tempat...

org ni jual pakai lori lembaga zakat..pastu tempat duduk pon terhad jer..tepi jalan gitu jer..



kuakhiri entri ...dengan ucapan
"Selamat berpuasa ,mohon maaf segalanya"


Petikan daripada email yg dipanjangkan

Do'a malaikat Jibril menjelang Ramadhan " "Ya Allah tolong abaikan puasa
Umat Muhammad, apabila sebelum memasuki bulan Ramadhan dia tidak melakukan
Hal-hal yang berikut:

* Tidak memohon maaf terlebih dahulu kepada kedua orang tuanya (jika masih Ada )
* Tidak berma'afan terlebih dahulu antara suami isteri
* Tidak bermaafan terlebih dahulu dengan orang-orang sekitarnya.

Maka Rasulullah pun mengatakan Amin sebanyak 3 kali. Dapatkah Kita
Bayangkan, yang berdo'a adalah Malaikat Dan yang meng-aminkan adalah
Rasullullah Dan para sahabat, Dan dilakukan pada Hari Jumaat

6 comments:

Iena said...

selamat berpuasa kak...

Muslim Princess said...

Jom shopping dress anak muslimah.. set beserta tudung

http://muslimprincessshoppe.blogspot.com

:: iManja :: said...

Selamat berpuasa ana...semoga ramadan kali ini membawa 1000 erti...

genny da bomb said...

aku ingat hang masakkkkkkkk...hehehe

selamat posa kat hang..aku mintak amponn byk2 na kalo ada terksar cakap apa2

Em's Family said...

selamat berpuasa to u too!!

kirana said...

iena,
hehe pasnih leh tgk menu blog awk ler

muslim.p.
ok tq,

sue,
insyaallah..sama2 lah kite

geni,
ahha aku masak mesti tjuk periuk belanga sbg bukti :p

sama2 la aku pon naaa..kot la hang ada terasa :P

mira,
tq :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin