KENAPA SAYA SUKA HIJAU | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, August 26, 2010

KENAPA SAYA SUKA HIJAU

aku dulu kan..minat CT giler2...sebab utama dia comei..sebab kedua comei sebab ketiga cantik sebab keempat nampak lemah lembut sopan gitu kan ..dulu dia duta maybelline ..aku pon beli maybelline..tapi sekarang tak cuba la pulak produk baru dia..sbb sekarang dah kurang beria sangat..tapi still suka tengok dia lagik

pastu,lagu raya dia aku suka,masa tu tgk video klip lagu nazam lebaran ni la..dia pakai baju kurung hijau..nampak cantik sgt hijau tu..terus aku suka hijau..pastu beli baju raya pon hijau gak hehe..sampai sekarang baju tu ada dok pakai lagik..

tu jer la sejarah aku suka hijau..sampai sekarang ..mata ni tengok saja color hijau mesti cantik..tp bukan hijau sebarang hijau..hijau tertentu ler

tahun ni tema color kami ..gold/kuning

5 comments:

bie said...

patutla terdgr org psg lagu raya siti td kat meja depan hiks hiks

FAM said...

sama la wei. kul 10pm tu dh ngantuk sgt2 tpnye anak dara aku yg kecik tu 10pm tu la dia cergas siap bebel2 bhs dia. letih aku tunggu dia tido

Faina Arisya said...

ana..

samalah kita.. suker ngan lagu2 ct..

psssstt.. ct akan datang ke alamanda Puratajaya pada 1hb ni sekitar jam 12.00 - 1.00 tgh

This is .... said...

suka lagu sesuci lebaran!

kirana said...

bie,
hihih ikutkan hati nk bukak bg sati dept dengar :P

fam,
ni ko nak komen entri bawah ke ni :P

faina,
wowwww ..mesti ramai org tu huhuuh..akak gi ker.?

this is,
lagu tu suka gak ...lagu pertama ct

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin