SIAPA YG PALING SAYA RINDU?? | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, August 9, 2010

SIAPA YG PALING SAYA RINDU??

hai korangggg!! (bajet ramai org :P )
miss me?? ahakkkk

seminggu tinggal..ni nak amik mood tulis balik ni...

pertama kali nak nyatakan perasaan rindu sangat dgn mereka ini

abang aiman yg cita2 nak naik roket gi bulan



adik aisya yg nakal...ni hari masa nak antar balik melaka
mmg hari2 tengok gambar derang ni


pasangan penternak lemak yg berjaya :)
sorang ternak lemak di perut..sorang lagik di bawah dagu

on the way nak gi airport



uol tak rindu kat iol??hihihiiihi
syyyyyyhhhhh diam!aku tau hati korang berkata2 gelak spec aku tu..diam2!

pasnih jangan muntah entri sarawak yerrr..
oh sebelum tu ada entri pemenang cuti2 100hengget ...tungguuuuu!!

3 comments:

MrS. F!zA said...

wowieeeeee hanimun kah ???

jom join GA fiza yg sempoi!

http://mrsfiza212.blogspot.com/2010/08/giveaway-2nd-anniversary-mrs-fiza.html

n.a.j said...

cantik itu spec weh!! mana ana cari?

kirana said...

fiza,
idakkkk la...gi keje hehe

ok nnt kite tgk GA awk ek

ain,
uhuk..perli ke ain cewahhh
beli kat jusco jer pon :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin