hihiihihi..MALU NAK TAYANG.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, August 20, 2010

hihiihihi..MALU NAK TAYANG..

ehem2..(batuk dulu sblm berucap )
aku nak ucap tahniah kat diri sendiri...sbb proses membakar kek kali pertama berjaya dilakukan

dengan sokongan kuat aiman...
aisya ngn bapak dah tido ....

aiman teman dari mula buat..siap dok cakap "Sedap2..coklat..wow..sedapnya "


bila dok dlm oven..brp kali dia dok ulang datang dapur tgk dah masak ke belum dah ke belum..punya la tak sabar

ni la rupanya..ish huduh pulak hehe....



ni ler rupaynya brownies coklat berganda...
tekstur ok..lembut elok la
tapiiiiiiii...huhu manisssssss!ish tak suka la..rasa coklat tu tak rasa sgt..rasa manis coklat mcm gula..aku tak suka coklat rasa manis gula
pasni try buat sendiri la pulak..

tapi aiman sukaaaa sangat..sebelum mkn siap cakap "mama buat kek kat aiman..beday to u..."
pastu dok nyanyi2 hepi beday sambil makan
terharu aku ni sbb anak makan kan..hehe



petang berbuka aku try la menda alah utk kukus ni

psss geni..ini lah yg aku maksudkan..
(nak kena letak pelapik periuk kat mana hang kata?)



pau tanjung malim

penutup cap boya..igt baju jer ka cap boya :P

ok sekarang sila tag saya resepi apa korang nak suruh masak?Cewahhhhhh

9 comments:

MrS. F!zA said...

kek coklat!!!!!!! i loike!!! tetiba tringin nk pau!

Ogy said...

biar huduh asal rs sodapppppp :D

Jamak Aton Habi Mahmood said...

pau muk yin tg mali terbaekkk di asia hehe :)


wahhh best cake tu!

nieda said...

kek coklat yg sedap..suka kalau anak2 puji..pasni boleh masak lagi

Nur Qaseh said...

kalau nak real coklat mari jengok sini http://sweetsweetcute.blogspot.com

apapon tahniah la...berjaya buat kek...

genny da bomb said...

hehe takpe na..permulaan yang bagus tu..pasni wat sdiri weh..baru la tak pakai gula..pakai coklat hehehe

chugie said...

rajinnye die memasak ye..

Najwa said...

owhh..tu dia..dh jadi..tahniah!! bole try wat kek lain or cookies pulak..

Fiena said...

bagus2.. dh bole wat open house tu raya nnt
ekekekeke

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin