INI MEMANG LAKONAN :p | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Tuesday, August 24, 2010

INI MEMANG LAKONAN :p

penat aku berlakon...kena la jaja kat blog kan ahak!
dah lama stop entri sarawak..ni aku selit2 kan sikit2 lah...
sebenarnya aku pon malas nak upload gambar visits kat sana..byk sgt..


ni passport nak round sarawak ! eh bukan..passport nak masuk kg budaya ..




tengok tu..penuh stamp aku dah lawat seme tempat kat sarawak :P

aktiviti org iban ...menenun kain ..selai rm400 yg aku pegang ni..alas meja ja ..3 bulan nak siap makcik tu kata

disamping pakcik comei mewakili org Ulu..best pakcik ni sudi melayan kami

di rumah bidayuh...aktiviti menumbuk padi
ni nak tapis padi

kat mana nak jmpa benda alah ni lagik sekarang ni..kat rumah bidayuh jer ada:)

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin