KEJE SAMBIL MAKAN ANGIN.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, August 12, 2010

KEJE SAMBIL MAKAN ANGIN..

ish tajuk ni bahaya....harap2 bos tak nampak :P
ala..sapa2 pon kan..kalau dah gi outstation..takkan sambil menyelam tak minum air...

mak tanya
mak mentua tanya
"ko gi sarawak tu buat apa" "kursus?"
"gi conference mak..seminar"
"present paper"
....mak ooo saja...hehe

sebelum keluarkan entri jalan2....up sket entri keja ni kan..bukan selalu pon aku cete keja aku kat blog..cete aku tensen ada la ehhe

@riverside majestic hotel

so ..ini seminarnya...
hari pertama..perasmian


edisi buku


bukti kami di tempat kejadian


tapi pilih tempat tepi sekali ..belakang2 lak tu hehe..
tak da niat terlindung pon...senang nak keluar gi toilet ...


pastu dgr ucapan

ucapan

ucapan

keynote

keynote

keynote sampai petang


malam @ pullman hotel

dinner...kami tak pi buat networking ngn org lain pon...duduk ler berdua..


santapan malam tersebut..... sedap ke tak sedap ker...ermmmm makan jer la
perut tgh lapar

bukan kete rasmi kami...haha saja menggedik nak ambik gambar
byk lagik gambar gedik2..malas nk tepek..loya korang di bulan posa

tugu kucing
day3

terus day 3 ahaa..yer la..pendekkan cerita..giliran aku present hari last...
sebelum keluar bilik...mcm konfiden jer

bila present sedikit hampeh hehehe..aku mmg fail public speaking..tak tau lah
suara mesti jadi ketar2..padahal aku konfiden jer nk present..tapi bila bukak mulut jadi gitu pulak...memang tabik la ngn mereka2 yg keja bercakap depan org ni

6 comments:

shahirina said...

lawa baju... hehheh

FAM said...

baju last tu cantik. dress ke?

no need to reveal said...

sama la kita...fail sket bab present ni huhuhu

Jamak Aton Habi Mahmood said...

eh ada logo upm tuh... ehhee

aku kalo org x kenal aku leh jgk ckp tp terabur la... haha

genny da bomb said...

aku pun sama...fail bab public speaking kekekeke..tapi makin tua ni makin ilang la sket2 ketarnya..

kirana said...

k.shahi,
hehehe pasnih leh terjah lagik

fam,
tak..top biasa ..labuh sket atas pada lutut..tp tak labuh sgt..

noname,
tu la..keja blkg tabir jer sesuai

jiji,
mmg upm organized

geni,
dah tua ker :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin