DALAM DIAM AKU MINAT KAT DIA.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Saturday, July 3, 2010

DALAM DIAM AKU MINAT KAT DIA..

setelah pasukan pilihan aku pulang dgn kekalahan.. (tengok pon gitu2 jer)
tau2 dah kena balik ngn kapatebang ekonomi
aritu saja2 pilih2 pasukan nak lawan ngn pasukan asben kan..saja tak mau amik sama

lepas tu byk kali dok tgk belanda main..sampai aku jatuh hati kat hero dia
biasala....aku tengok sapa yg gol kan jer hahaha..pastu kebetulan hensem comei kepala botak lak..terus sokong dalam hati




image google

semalam masa lawan brazil..dah tak semangat dah.. 7 min dah gol..huhuhuh
pastu aku naikkan tido anak2..terus tertidoo...sib baik terjaga..kalau tak tido tak bukak lens

pastu kejut asben tnya "sapa menang bang"
"belanda.. 2-1"
"alaaa tipu laaa tu..brazil la tu" .tak caya lagik

pastu masa bekfes tgk highlight ..menjerit aku tgk depa gol hahaha..padahal replay jer pon..baru aku caya belanda menang
pulak tu..sneijder lak yg score...lagi i minattttttt

mcm tak pecaya lak brazil tak masuk final :)
so sekarang sy akan jadi penyokong oren pulak!cinta beralih arah

3 comments:

Mas said...

ooo camtu ek ana, tp mmg tak sangka la brazil kalah :P
kitaorg sama2 penyokong spain yg tegar ;)

Saliza said...

hang pun sokong holland ka?..
ezri mmg penyokong setia holland...jd aku pun terikut sokong holland..

kirana said...

kak mas,
wah bagus setia2..hehe
nnt kot la belanda vs spain final..kite lawan ek :P

sal,
hehehe sokong diam2 jer haha..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin