SLIM sekelip mata (hiks..jgn tertpedaya) | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, July 19, 2010

SLIM sekelip mata (hiks..jgn tertpedaya)

Slim+N+Lift+Supreme+Comfort+from+As+Seen+on+TV+Video

haritu ada la tanya harga utk Spanx ..ermm...dok pikir2 nak oder ke tak nk oder ke tak.
takut pakai tak pakai..

pastu tadi terjumpa yg ni...sangat murah giler (berbanding online)
aku dok belek2 ...pastu datang 2 perempuan pegang dan sembang2 (aku pasang telinga :P )
"haa sebijik mcm kau kan.."
"aaa laaa.."
"ko beli brp..."
"hishhh geram2.. " lebih kurang gitu la..

aku pon pikir..mesti dia beli rege mahai dari sini
tu yg menyokong aku nak beli lagik ..dari terbelek2..terus beli

tapi perut idak la flat terus..still la nampak sikit2 ke depan tu :P
tengok la aku rajin tahap berapa nak guna ni...takut seronok masa awal beli ni jer
tapi mmg best la ..sbb ia support smpai under bust line..kire cover perut abih la
pastu kat peha tak der bergulung2 naik ke atas

3 comments:

Najwa said...

alo cik kak..bdn dh slim melim mcm xde anak lg pun sebuk nak slim lg ka? tengok hg anak 2 tp menten la yg aku dok gigih nak hentikan perkembangan bdn aku yg sebelum ni agak berkembang pesat ;p

rynas said...

anak kat mana nak slim tu..kurus jer nampak

kirana said...

najwa,
wehhhhhhh hang tak nampak kaaaa perut aku :P

rynas,
hihihi tang perut la ....mcm nk hiris2 jer lemak kat perut ni
kat peha pon sama..dah membesar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin