LUPAKAN CERITA MEKAP MAMA...MEH TGK HOBI AIMAN | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, July 1, 2010

LUPAKAN CERITA MEKAP MAMA...MEH TGK HOBI AIMAN

aiman sebelum aku antor tadika...bila bg color..ke pensel ker..diconteng jer buku tu
mmg tak nampak rupa mewarna lahh

pastu dia taknak mewarna sama2 ngn aku..suka buat pandai sendiri
sentuh pon tak boleh


sekarang memang ada perubahan ....minat dgn buku semakin bertambah2...
tak yah beli toys dah..beli buku jer dia dah excited giler



paling dia suka mewarna...masa amik rekod pertengahan tahun tu..cikgu dia bgtau la
mmg dia byk perubahan....aku tengok kerja2 dari mula masuk bulan jan..sampai sekarang memang nampak ada peningkatan
rekod tu tak der la markah2 tu...utk budak 4 thn..mereka tengok semua perkembangan,pergeraan motor ,sosial ,utk akademik secara keseluruhan jer la..tak de specific markah utk subjek2 tertentu lagik..
5 thn dan 6 thn baru ada penilaian markah


dah boleh color dalam garisan dah....walaupon color masih bercampur aduk
tapi kalau bagi buku copycolor..dia dah boleh ikut sebijik2 color mcm contoh tu

p/s: peraduan cuti2 100 hengget start harini yer ..(kpd yg berminat jer la)

1 comment:

ain said...

pandai weh aiman mewarna...

anak ain hentam ccolour ikut dan ja..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin