STATUS SEKARANG: BIBIK | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, July 9, 2010

STATUS SEKARANG: BIBIK

dikala org lain dok zzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZ
aku pulak dok...zappp sana zapp sini.....
dah ala2 cindertakrela kena dera mak tiri....

nak buat mcm mana....dikala anak tido ni la aku nak kemas umah dgn tenang
lagi pulak..mlm ni nak settle kat tingkat bawah...esok tingkat atas pulak
pastu esok leh golek2 bangun lewat sket sbb dah kemas kat bawah

nak ikut malas tu...Tuhan saja yg tahu...cuma aku dpt semangat utk buat keja dgn urutan ala2 spa dari en ali
tu pon kena balas kat dia balik....huhuhu
"bang..esok gotong royong kat umah tau..nak pilih buat apa"
"nak pasang cermin bilik air" >>nak ngelat tak mau kemas2 la tu
"ok tak perrrrrrrrrrr...tgk esok..tak tergantung jagaaaaa..berkurun beli cermin..tak pasang2"bebelan disitu


aku call cleaner ...isnin baru leh mai cuci...takkan 2 hari ni nak duduk dlm umah kotor selerak kot..duit tuk cleaner tu nnt aku nk shoping utk aku sebagai ganjaran (tandukk dah tumbuh sket)

nak gi sambung keje!

4 comments:

Em's Family said...

sebenarnyer nak shopping tanpa rasa bersalah tu hjahahaha

Puteri Satu said...

umah akak sekali na... ahaks... atas bawah cam kapal karang nih...

Fiena said...

bagus gak encik ali mau tolong..
kalo aku.. suma pun wat sendiri
huahuahua

kirana said...

mira,
hahhaa pandai baca hati kaum wanita kan

k.puteri,
buleh2..nnt sy sampai

fiena,
tu pon ada nk ngelat tu fiena oooiii

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin