RANKING REF.TERKINI... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, July 28, 2010

RANKING REF.TERKINI...

sepatutnya tarikh tamat 31 july ...tp aku awalkan la sampai jumaat 30 July
oleh kerana aku takut tak sempat nak check result pada hari ahad 1 ogos nanti sebab nak terbang ke seberang laut..ahhaha seberang jer laut tapi dalam malaysia gak :P


result terkini 28JUN-25 JULY
puan naza ngn viruspadu bersaing agak dekat....kalau kata pemenang tak berminat nak pegi buleh la pass ke tempat kedua ...

kalau kata ..aku tak sempat check keputusan akhir nnt..keputusan ini dgn rasminya akan menjadi keputusan akhir.

6 comments:

AyunasiA said...

awww ku jua tersenarai? walau tak menang, sila fikirkan hadiah saguhati lenkali ok...

Em's Family said...

kalau tengok terus dari dashboard blogger macam mane :p

faiz said...

xsabo nak g PD nih...hihihi

viruspadu said...

wah wah wah terbaik ni

:: iManja :: said...

alaaa...tk tersenarai pong...

kirana said...

ayunasia,
hehee tunggu lain kali aku buat saguhati :)

mira,
dikira jugak

faiz,
amboi konfiden nampak!

vp,
ada peluang kalau nak

sue,
cuba lagik :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin