MENCIIIIIIIIIIII! | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, July 12, 2010

MENCIIIIIIIIIIII!

penat aku berjaga mata jadi panda

ko mmg nak kena makan Paul! >>>tiba2 paul jadi mangsa :P

9 comments:

Zakiyah Zainon said...

tgk WC jugak hehehe
singgah sekejap sementara tunggu subuh!
esok beli sotong buat sambal tau!

Nur Qaseh said...

sabar..sabar...

kirana said...

zack,
tp sotong kurita besaq aku tak lalu makan hihihi
hang tgk kat mana ni

nur,
haha frust sbb berjaga tengok..kalu tak tgk tak per :P

genny da bomb said...

awatnya marah hehehe...paul tu kebetulan je kot prediction dia betoi..hehe..jangan org pecaya sudah kan hehehe

sotong kurita tu buat makan ng yong tau fu kakakaka

Mas said...

ana,tul ler belanda vs spain tp espana yg monang yo,klu tak dpt tido tiara free jek hihihi.cpt wat lauk si paul tu :P

my little family said...

bt mcm akak, smlm tido lena jek..bgn pg tanya result kat cik abang ..hehe
(sbenarnya sapa menang pun akak x kesah sbb akak x minat bola ponn..kekeke)

:: iManja :: said...

geli la tgk sutun tu...sedih my oghen tk menang, bukan kalah tapi tk menang yer

Mak Su said...

nasib baik saya tak suka sotong, kalau tak, tentu saya join kirana makan paul ;)

kirana said...

geni,
tak caya pon geni...tu aku tunggu tengok ...syirik tuuuuu

k.mas,
amboiii suka riaaa nampak :P


k.ayu,
final jer ana gagah bangun kakkkkk
hehe

su,
huhuuu kami dok melalak pagi2 lepas kalah tu hahaha (nanges tipu2 ja lepas geram )

maksu,
hiks..sy pon tak suka sotong besar2..hok kecik2 jer suka..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin