AISYA ANAK BAPAK..AIMAN ANAK MAMA | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Tuesday, May 18, 2010

AISYA ANAK BAPAK..AIMAN ANAK MAMA

dua2 anak mama ngn bapak....


aisya suka mengendeng2 kat bapak...
contoh tengah tengok tv..aku ngn bapak dia dok sebelah2 ..dia pilih landing kat bapak dia
dapat ngendeng kat kaki pon tak per

tido pon nak tido atas perut bapak yg empuk tu ..
kalau bapak takda..baru nak manja ngn mama

bangun tido pi suruh bapak peluk2 dulu ..manja sungguh..mama jeles ni :P

aiman lak lebih rapat ngn mama...
sbb bapak suka cubit aiman ...hehe ..panas kot anak laki ngn bapak..
mama tak cubit tp mama sora tinggi jer :P

bila bapak cubit dia ..dia dtg ngadu..pastu aku jahat..suruh dia cubit bapak balik
sekongkol ngn anak pulak





minggu lepas..nak pegi housewarming n bday party blogger mama aqilah







mencucuk2 mata dah rambut dia









tengok sapa yg ngendeng lebih2...adik steady jer


tembam lak muka..berat naik 2kg..aritu timbang kat spital 54.5kg..aku kata timbang salah
hahah tak leh terima kenyataan berat naik
semalam timbang kat rumah angka yg sama jugak...nampak nau timbang tak salah
aku yg berat!
tp nak ikut tu berat ideal aku 54kg lah..tpi aku rasa mcm gemuk jer 54....
skrg mlm2 dok kalut iron lengan (guna EB) hehe sbb nampak lengan dah besar...kalau lengan besar ..automatik nampak badan gemuk..so kita iron tolak2 lemak tu pi tempat berpatutan :)

6 comments:

noorulaz said...

alah k.ana, br naik setgh kilo.. kami dah seploh kilo dah ni.. huarghhh... mcmna iron lengan tu?

Diarihatiku1976 said...

ada jumpa kat umah mama aqilah.. tapi malu nak tegur.. sebab saya ada disebelah awak datang tak salam pun saya... ahahakss...

rynas said...

mmg biasanya anak pompuan manja ngan bapak anak laki dgn mak..

nieda said...

mmg org kata anak lelaki rapat dgn emak, anak perempuan dgn ayah..x kisahlah dua2 anak kita.hehe

ANAKIRANA said...

nurul,
awk takper..badan 2 hehe..naik 20kilo pon ok :P

k.ina,
laaaaaaaaaa ya kerrrr..sori sgt2..sy mmg tak perasan org dahhhhh..sy dok tny kak zaini..blogger mana dtg lagik..huhuhu
awat tak panggey saya...mmg tak perasan ..

rynas,
tu la kan ....tarikan magnet lain jantina agaknya

nieda,
aaa saja2..kalau gadoh2 ker nnt leh ckp.."tu aa anak awak la tu:

Ili said...

bibir ur daughter sgt seksi..saye sokaaa :) nice blog

polo u, polo me :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin