HARI IBU DAN HARIJADI MAK SAYA | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, May 10, 2010

HARI IBU DAN HARIJADI MAK SAYA

Semalam hari ibu....hari ni hari jadi mak saya
mak bukan igt besday ke hari ibu ke...bila tepon dia ..baru dia tau..

dah lama saya tak balik kampung..sampai adik saya kata saya anak derhaka :(
bukan taknak balik...sebab dok tunggu mak mai rumah...
pulak tu bila mak mai..2 malam jer mak tido umah aku .....huhuhu sedih tul
tak sempat nak merasa mak masak ..
nampak gaya nak kena balik ujung bulan 5 ni..insyaallah kalau asben setuju nak balik..mmg betul lama tak balik kampung



selamat hari lahir mak..walaupon mak tak baca blog..apa benda blog pon mak tak tau..janji anak mak tau sudahhh..
pengorbanan mak saya mmg banyaaaaaaaakkk...
tak tertulis...leh menitis air mata aku ni...



saya doakan mak saya sentiasa sehat,dipanjangkan umur..

tak lupa jugak kepada ibu mertua ku...selamat hari ibu makkkk :) dari menantu tak berapa misali ... hihii. ..mak mertua pon tak baca blog..tak pa..boleh sms mak..mak baru dapat hadiah henpon dari anak dia

4 comments:

Anne said...

alahai mok chu cumil.. ghindu la jugak.. ala2 tanggang la pulak hang ni mak cik... hahahaha

✿Cik_Azera said...

selamat hari ibu buat kak ana..heee

rynas said...

saya pun kdg2 2,3 bulan tak balik. tapi selalunya tak ler lebih drp 3 bulan. lebih tu dah meroyan dah huhuhu

kirana said...

anne.
huhuu jgn dok kata lagutuuuuu :P

zera,
thanks zera :)

rynas,
nak balik kena plan ..at least 4 hari kena balik..kalau sikit2 tu penat tak habis

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin