SEDANG MENIKMATI CUTI BURUH | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Sunday, May 2, 2010

SEDANG MENIKMATI CUTI BURUH

...cehhh tak da maknanya cuti buruh...cuti ke tak cuti ker..sabtu tetap ku cuti...huhuuh kot dapat replacement baru la rasa cuti buruh ...

cuti buruh utk aku adalah melarikan diri dari buat keja2 rumah hahahha.....indahnya dapat lupakan kain baju menimbun ...pastu golek2 atas katil ngn anak2 berhimpit berebut nak bersempit ngn bapak..semua dok pakat berebut kasih sayang...dah mcm kurang kasih sayang bapak gayanya hihii...

yer la..sebelum2 ni..wiken asben asik kat opis jer buat 5s..ni dah lepas audit..baru ada kelapangan...

ramai giler org mai PD..tambah2 ada event kat teluk kemang...jalan jem memanjang dari siang sampai malam

tak yah bagitau lagi la kot..kami bermalam di mana cewahhhhh...
dgn ni kami merasmikan ekekekkekeke :) ...

anak2 dah tido keletihan main air....aku pon nak tido dah ni...

selamat cuti buruh!

4 comments:

~tuah.rimbun~ said...

wow, bestnya...

Saliza said...

pasnih nak pegi pd beh la contact hang kan...hehehe

Em's Family said...

cewahhhh... kaalu tak mau RM300 tu melayang.. lepas ni boleh cari ana lah hehe

kirana said...

tuah,
ahak!mmg bestttt!

sal,
bolehhh..sila2 :)

mira,
hihhi...boleh2..jimat byk tu ngn rm300

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin