SURAT YG MEMBAHAGIAKAN.... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, May 14, 2010

SURAT YG MEMBAHAGIAKAN....

balik keja terus bukak peti surat..mesti....tak tau cek apa..mesti bukak..flyers pon aku kutip baca..tgk iklan2..seronok jugak

semalam tengok!eh surat aku..haha mcm tak penah dpt surat..
tgk2..ermmmmm Lhdn ...dah tau dah isi apa
sama ada "ucapan terima kasih dan sedang diproses" atau "sila bayar..." atau "
"sila hantar slip gaji..resit2 haha"

dok berharap gak..buka2 ada cek terus ..


tengok jer tajuk!yahooooooooo..padahal duit sdiri gak pon dapat tu...kira sblm ni lhdn tlg simpan kejap la...aku ni gaji kecik..nak potong byk2..kan dah susah..nak kena return balik..
sib baik cukop dia return tu ..sama ngn yg aku submit aritu la..
duit thn lepas tu kira halal la..derang tak pulangkan pon..

terpaksa tutup jumlah tu..nnt en ali pau aku haha...dok sebut2 kasut dia tu (hadiah besday dia)..aku buat2 tak paham .. :P
maap la bang..nak byr utang duit ni..bulan lepas shopping cadar guna kad keras..ni nak kena bayar balik :( ..tak sempat nk berjoli

eh lupa nk ckp..terima kasih lhdn..cekap pulak kali ni..takyah i call tny follow up :)

2 comments:

FAM said...

dh musim diorang byr blk la nih. harus aku check pos box sokmo2. aku xdak la, laki den terlbh byr. hahaha!! paw paw

Irenelim said...

Wah... tiba-tiba lhdn bayar balik... boleh pergi shopping loh :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin