KALAU RASA2 NAK BELI PERABOT BARU TU... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, May 13, 2010

KALAU RASA2 NAK BELI PERABOT BARU TU...

...boleh la..pi sedekah perabot lama tu kat sini..
tak yah susah2..call jer no tertera tu datang amik kat rumah

kot la kan sebelum2 ni dok pikir nak beli set tido baru...tp set tido lama elok lagi tak tau nak letak mana...ha sekarang boleh call!

rugi jer aritu..dapur lama dulu...kami tak tau nak letak mana..letak kat luar rumah bagi reput..pastu letak kat luar ..harapan org lori sampah nk kutip angkat buang..jangan harap ler!

last2 asben amik hammer patahkan..pecahkan..masuk kete gi buang sdiri...



masa nak suruh asben pi letak baju lama tu..dan2 tu ler dia nak cek kain apa baju apa...
nak bagi orang mcm segan lak...takut tak sudi nak pakai baju lama kami ni kan..dah la bukan branded2 pon..

tong ni depa letak depan sri carcosa....strategik!

2 comments:

Mak Su said...

kat depan umah maksu ada kotak ni, tapi takut kot letak, sampai berlumut tak de sapa datang amik. kita kena call depa ker ek?

kirana said...

maksu,
utk barang2 besar kena call depa pi amikk...

kat sini rasanya depa kutip ..sbb aritu tgk ada barang2 kat luar kotak tu..tadi tengok dah tak de

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin