SANGAT GIGIH | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, May 20, 2010

SANGAT GIGIH

-suami sangat gigih
-sabtu nak gi panjat gunung angsi kuala pilah
-masalah:tak der org nak jaga anak
-tepon nurseri kat VH..derang taknak sbb tak register situ
-nak mintak kak chom jaga 2 org tu..mcm segannnnnn sgt2..aku ni kalau boleh tak mau kacau weekend dia..dia pon nak rehat jugak
-asben sanggup nak ckp ngn kak chom..tp aku tak bagi hehe..aku segan jugak
-pastu decide nak tepon mak dia..nak mintak tlg jaga...
-mlm jumaat balik melaka antor...hari ahad balik amik..sgt gigih ulang alik
kalau tak antor melaka....aku la kena korbankan tak yah ikut dia gi panjat huhuhuhuuhhuuh
bukan pa..kami pon dah lama tak keluar beraktiviti berdua...tengok wayang pon dah lama tak pegi...sekali sekala org kata ...

tolonggg!!

p/s:ada org volunteer nak jaga sehari ?heheehe geniii mau ka geni .. :P

3 comments:

Ili said...

kenape lelaki suka gunung? oppss panjat gunung. ;p

Elylinn said...

Kak Ana, kalau lin ada kt M'sia mesti dah volunteer dah nak jaga... muehehehe... saya & suami sangat suka budak2....

genny da bomb said...

apekahh???nape aku huhuhuhu..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin