BIAR VIDEO BERKATA2 | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, May 12, 2010

BIAR VIDEO BERKATA2

semalam cuti...(cehh mcm ada org kisah kan) ..
apa lagi kalau bukan nak checkup aisya..kes demam berulang tu kan
dah seminggu baik..demam balik

pastu doktor kata kalau demam lagik..bawak gi amik darah lagik utk followup sel darah putih tu turun ke tak

semalam amik la cuti nak gi amik darah...dah tak demam pulak
pastu doktor suruh datang balik lepas 5 hari amik antibiotik..dia kata kalau amik skrg pon takut penurunan tak byk mana...kali ni doktor bagi yg kuat sikit..sbb yg dulu mcm tak berkesan kan

kecian aisya,,terpaksa amik antibiotik..antibodi dia tak kuat..tak sekuat aiman dulu..
doktor kata mungkin aku tak habiskan ..sbb tu bakteria tu still ada ..ada sikitttttt ja lagik nak habis...aku tak habiskan la..dah aisya susah makan ubat

ish panjang la pulak aku tulis..plannya tak mau tulis apa2..tengok jer video ntah apa2 aku dok main cucuk ketiak aisya

video

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin