TANGAN NI GATAI NAK PERABIH DUIT.. | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, May 17, 2010

TANGAN NI GATAI NAK PERABIH DUIT..

baru jer kata tak nak berjoli2 ..nik jo la ni komen kata cek dapat cepat..terus aku duduk tak tenang..
balik keja jumaat tu ..tanduk dah tumbuh ...

ditambah pulak tak payah amik aisya..kak chom datang antor lewat sikit ..bermakna ada masa sikit la utk aku berpoya

dok kira2 dalam kepala..nak singgah amik duit ke tak..amik ke tak
dlm wallet ada rm100 jer....

dalam pada tu mintak kebenaran suami ..sms dulu

"abg...rasa nak pendek rambut la"
"sampai mana"
"paras telinga..pastu rebonding"
"nak jadi org penan ker"
hihihii tak terlintas pon aku ...org penan dia kata

"pastu?"
"paras leher ok la"

"ok..tanya rege dulu lah"

sampai2 jer salon....tanya2 ..ok ON!
ON utk potong jer hehehe...sebab rebonding tak cukop duit...rm140
aku ada rm100 jer ...pulak tu 3 jam baru siap..jenuh kematu punggung..kecian kat aiman lak nak kena tunggu lama ..

dah time tu kul 7 ptg dah..kedai tutup kul 8..tak sempat2..so selamat duit aku aritu..
just bayar duit potong dan iron rambut ...

gagah gak suruh iron gak..rm5 jer tambah..pastu feeling2 cun hahaha hayun rambut kiri kanan :P

"abg,tak sempat buat rebonding..tak cukup masa dan wang"
"berapa?"
"RM140"
"mahaiiiiinyaa.."
dah agak dah jawapan dia

"kalau gitu ..saya beli iron lah..nnt abg tlg iron kan"
"eh eh tak per ..buat jer kat kedai"

hahah dan2 tu suruh aku buat ..bila tang nak mintak tolong dia tu

balik umah...nak tayang kat suami...tapi dia balik lambat
terpaksa control rambut ni hahahaha

tak sampai sejam dah serabai...ngn nak basuh berak anak..itu ini itu ini..tak dan nak tayang
sib baik sempat amik gambar


aiman snap sana sini..boring tunggu



sib baik dia mau duduk tunggu elok jer...dok kelebet la majalah2 situ..aku terlupa bawak buku dia


nak tengok ker rambut baru i?
*
*
*
*





*
*
*
*
*
*
*
*
*



taraaaaaaaaaa!!!


hihiii..ni en ali la edit..testing2 masa dapat henpon haru tahun lepas ni
sekarang nak cari masa gi rebonding lak ..bila tahun tak tau la

5 comments:

Abang Long said...

Ini bukan teknik rebounding tapi teknik re--pusing dan re-pening

genny da bomb said...

siot hang hohohoho

Joe said...

huuhh ...dah dapat cek belum ??

rynas said...

hahhaha giler kelakar kalau rupa Ana gitu hehheh

kirana said...

abg long,
hihii teknik baru :P

geni,
ekeke....saja ja geni

joe,
tak lagi :( ..tak pa2..lambat sket habis

rynas,
huhu dia edit senyap2..tak tau pon dia buat..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin