CERITA GAMBAR | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Thursday, June 10, 2010

CERITA GAMBAR

kali ni entri merapu cerita berdasarkan gambar
sebelum tu ..nak puji kehebatan suami ku mengambil gambar ni...dgn sebelah tangan
sambil drive..menggunakan camera henpon ku saja.. (ni pandangan mata org biasa mcm aku..kalau pro-fotographer lain lak pandangan depa)
tak de gegaran ..nampak full klcc ..

ini aiman panggey "roket"..bila dia jumpa menara bentuk gini dia kata roket..
aritu balik kedah ..menara alor setar tu pon katanya roket...
nnt besar aiman igt yer....ni klcc..kecik2 aiman panggey roket



jarang aku bercerita progress anak2..selama 6 bulan aiman kat tadika ..mmg nampak ada progress...dari segi percakapan..dah cakap banyak walaupon pelat2 ada lagik...
mewarna...tulis..
nampak ada perubahan
gambar atas ni dia yg lukis..gambar bapak katanya..sekarang ni semua gambar orang dia lukis rupa2 gitu..nasib ler..mcm alien pon ada



ni dia suruh aku lukis gambar adik..hehe..burok nau mama lukis..
yer la..lukis cepat2...aku tengah online..time tu la dia dok mai suruh lukis itu ini kan..

sekian cerita merapu dari aku yg tak da mood utk bekerja

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin