DUP DAP DUP DAP | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, June 15, 2010

DUP DAP DUP DAP



hati tak tentu arah nak masuk jumpa bos besaq..apakah ada sinar menanti ....penuh debaran

layan jer la keyword bila ntah ni...aku suka check keyword kat statcounter....
kadang2 rasa update merapu ..tapi bila tengok org gogel jumpa site aku..harap2 ada la info yg depa gogel tu..

yg aku garis merah tu mmg tak da info pon
limau kasturi kat umah kami pon tak berbuah lagik..nak bagi panduan pon tak reti hihihi..

eh nak tulis pon tersekat2 ni..nak jumpa boss punya pasal..
bismillah.......fuh kanan fuh kiri..


2 comments:

:: iManja :: said...

dah petang ni....ana dah jumper lom?

kirana said...

sue,
heee dahhhhhhhhh... uhuk!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin